ОЦІНКА ЕЛАСТОГІДРОДИНАМІЧНИХ ПОКАЗНИКІВ ТРАНСМІСІЙНИХ І МОТОРНИХ ОЛИВ В НЕСТАЦІОНАРНИХ УМОВАХ РОБОТИ
Призначення розробки:
Оцінка еластогідродинамічних показників трансмісійних і моторних олив в нестаціонарних умовах роботи призначена для підвищення довговічності вузлів тертя транспортних засобів.
Рекомендована область застосування:
Транспорт (Міністерство інфраструктури України, заводи-виробники товарних масел (ЗТМ "Аріан", "Азмол"), ремонтні організації та АТП).
Переваги перед аналогами:
Порівняння зі світовими аналогами: відповідає світовому рівню. Перспективний напрям створення нових мастильних матеріалів в світових розробках.
Економічна привабливість розробки для просування на ринок, впровадження та реалізації, показники, вартість: Для забезпечення надійної роботи вузла тертя необхідний ретельний підбір мастильного матеріалу відповідно до умов експлуатації, найбільш важливими критеріями вибору є навантажувально - швидкісні параметри, температурний режим, стаціонарні чи нестаціонарні режими роботи. Для забезпечення належного мащення триботехнічних вузлів необхідний комплексний підхід по встановленню механізмів зміни товщини змащувального шару, що відбувається після закінчення припрацювання, по визначенню динаміки лінійного зношування із збільшенням швидкості розгону (кутового прискорення) і збільшенням часу стоянки між циклами пуск-зупинка для олив по встановленню кореляції між питомою роботою тертя і лінійним зношуванням. Вартість залежить від конкретних умов експлуатації.
Стадія завершеності розробки:
Підготовлено до впровадження
Техніко-економічний ефект:
Результати впровадження: Результати розробок впроваджені в Центрі технічного обслуговування тролейбусів КП (Київпастранс) та в ТОВ "KCM ПРОТЕК".
Опис розробки:
() Методика визначення ефективності мащення олив за кінетикою швидкісних, навантажувальних, температурних чинників та динамікою надходження мастильного матеріалу в зону контакту. Методика визначення мастильних та антифрикційних властивостей олив на основі оцінки їх реологічних характеристик в нестаціонарних умовах мащення. Математична модель прогнозування надійності змащувального процесу в парах кочення і кочення з проковзуванням. Головною вимогою, що висувається при виборі змащувального матеріалу є врахування режиму мащення, що дозволяє знизити енергетичні втрати на тертя, подовження терміну служби деталей та збільшення економії палива.
Патенто-, конкурентоспроможні результати: результат є патенто- та конкурентоспроможним.
Отримано 3 Свідоцтва Державної служби інтелектуальної власності України ( 41870, 44433, 51418).
Стан готової розробки: створено методику визначення ефективності мащення олив за кінетикою швидкісних, навантажувальних, температурних чинників та динамікою надходження мастильного матеріалу в зону контакту; методику визначення мастильних та антифрикційних властивостей олив на основі оцінки їх реологічних характеристик в нестаціонарних умовах мащення які дають можливість прогнозувати особливості змащувального процессу в трибомеханічних системах.
Сертифiкат якостi
РК 0112U000139
Відомості про новизну розробки:
є авторських свідоцтв -- 3 шт.
Результати дослiджень
Готове до впровадження
Можливість передачі за кордон:
Продаж патентів Продаж техничної документації
Фотодоповнення
Країна
Україна
Для отримання додаткової інформації звертайтесь:: E-mail: gal@uintei.kiev.ua
|