технологии

ТРАНСФЕР ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ

УСТАТКУВАННЯ ДЛЯ ВИРОБНИЦТВА БІОПАЛИВА


Призначення розробки: Для виробництва біопалива.

Рекомендована область застосування: Устаткування для виробництва біопалива.

Технічна характеристика: ТЕХНІЧНА ХАРАКТЕРИСТИКА УСТАНОВКИ Продуктивність, м.куб/год. - 2 Встановлена потужність, кВт - 5,5 Габаритні розміри, мм - 1600х1300х1280 Маса, кг - 1500 ТЕХНІЧНА ХАРАКТЕРИСТИКА ЕКСТРУДЕРА Продуктивність по витискуванню масла, кг/час - 10-25 Встановлена потужність, кВт - 4 Напруга живлячої мережі, В - 380 Вологість насіння, що переробляється, % - 2-6 Залишок масла в макусі, % - 8-15 Габаритні розміри, мм - 1430х930х1170 Маса (зі змінними частинами), кг - 502

Стадія завершеності розробки: Впроваджено в виробництво

Опис розробки:
()
Розроблено декілька технологій виготовлення дизельного палива з використанням масла з насіння рапсу. Конкурентність цим технологіям додають такі чинники: - економія дефіцитного нафтового палива; - поновлюваність рослинної сировини; - порівняльна екологічна чистота продуктів згорання; - можливість використання радіоактивно забруднених земель і їх рекультивації вирощуванням рапсу. Рапс поглинає радіонукліди з грунту. Велика їх частина поступає в стебла і практично не проникає до зерна, з якого виробляється масло. Пропонується: 1. Комплект устаткування для виробництва паливних сумішей з нафтового пального і рапсового масла. У комплект входять 10-20 екструдерів для витискування масла з насіння рапсу і установка для приготування паливних сумішей за допомогою високоактивної обробки кавітації і змішування складових. Конструкція базового вузла - гідродинамічного змішувача (активатора) захищена авторським свідоцтвом. Виготовлений пілотний зразок установки, опановано промислове виробництво екструдерів. Пропонований комплект устаткування простий і надійний в експлуатації, займає невелику площу. Тривалі випробування стандартного дизельного двигуна на паливній суміші, отриманій за допомогою установки показали, що біопаливо: - не вимагає переробки двигуна; - забезпечує такі ж характеристики, що і нафтове пальне; - практично не забруднює навколишнє середовище; - при зберіганні не розшаровується на складові. Розроблено технологічний процес переробки рапсового масла в однокомпонентне дизельне паливо - рапсметілефір (РМЕ), на якому можуть працювати без конструктивних змін стандартні двигуни. Розроблена схема заводу продуктивністю 60 тис.т РМЕ в рік. Є науково-технічні розробки, планується проектування (спільно з НТУУ "КПІ") і виготовлення устаткування заводу по переетерифікації рапсового масла в метілефір. Для виробництва 1000 літрів РМЕ витрачається: - рапсового масла - 100 л - метанолу - 110 л - каталізатору - 16 л Додатково утворюється: - гліцерин - 110 л Частково повертається: - метанол. Паливно-мастильні матеріали, виготовлені з рапсового масла, екологічно чистіші. Об'єм викидів шкідливих з'єднань значно менший, ніж при використанні нафтового палива, в т.ч. по сірці - в 70 разів.

Відомості про новизну розробки:
є авторських свідоцтв -- 1 шт.

Можливість передачі за кордон:
Продаж патентів
Продаж техничної документації
Реалізація готової продукції

Фотодоповнення

Країна Україна

Для отримання додаткової інформації звертайтесь::
E-mail: gal@uintei.kiev.ua

або заповнити форму:
Назва органiзацiї :
Адреса :
Розрахунковий рахунок :
Банк :
МФО :
Код ОКПО :

Данi про керiвника наукової органiзацiї :
Прiзвище :
iм'я :
По-батьковi :
Вчена ступiнь, наукове звання :
Телефон :
Факс :
E-mail :
Пропозицiї щодо спiвробiтництва (сумiсне патентування, сумiсне пiдприємство, продаж готового продукту, iнше) :
Країна: