ТЕХНОЛОГІЇ ВИХРОСТРУМОВОГО КОНТРОЛЮ ВЛАСТИВОСТЕЙ ТА ДЕФЕКТНОСТІ АВІАЦІЙНИХ МАТЕРІАЛІВ
Призначення розробки:
Призначені для виявлення і оцінки поверхневих та підповерхневих дефектів втомного та корозійного походження. Дані дефектоскопи дозволяють виявляти дефекти у вузлах титанових сплавів, що вперше дозволило застосувати вихрострумовий контроль для діагностики деталей шасі (кронштейни, важелів, траверси) літаків.
Рекомендована область застосування:
Авіабудування
Стадія завершеності розробки:
Підготовлено до впровадження
Опис розробки:
() Основні особливості вихрострумових перетворювачів (ВСП) типу ЛЕОТЕСТ МДФ
- Висока чутливість до довгих і коротких тріщин, пор і локальних корозійних виразок (пітінгів)
- Мінімальний вплив зазору між ВСП і об'єктом контролю
- Велика глибина контролю та роздільча здатність (для низькочастотних ВСП)
- Краще (порівняно з аналогами) співвідношення розмірів ВСП та глибини контролю
ВСП адаптовано до різних дефектоскопів за допомогою роз'ємів АШІСРУК або ДУЬЩ та впроваджено на Київському авіаремонтному заводі №410 ЦА для контролю барабанів коліс, Запорізьклму машинобудівному конструкторському бюро "ПРОГРЕС" ім. А.Г. Івченка для виявлення внутрішніх тріщин лопаток авіадвигунів.
Дозволяє виявити корозійні пошкодження в багатошарових конструкціях.
Виявлення тріщин в зоні заклепкових з'єднань:
1. Технологія контролю тріщин довжиною не менше 1 мм (що не виходять за межі головки заклепки).
2. Технологія сканування заклепкових швів ВСП типу "Slide Probe" або "Ring Probe", що забезпечує виявлення тріщин довжиною 4-5 мм у внутрішніх шарах нероз'ємних багатошарових авіакострукцій.
Результати дослiджень
Готове до впровадження
Можливість передачі за кордон:
Продаж патентів Продаж техничної документації Спільне доведення до промислового рівня Реалізація готової продукції Спільне виробництво,продаж,эксплуатація
Фотодоповнення
Країна
Україна
Для отримання додаткової інформації звертайтесь:: E-mail: gal@uintei.kiev.ua
|