ЕЛЕКТРОТЕХНОЛОГІЧНА УСТАНОВКА ВИСОКОЧАСТОТНОГО ІНДУКЦІЙНОГО НАГРІВУ
Призначення розробки:
Призначена для індукційного нагріву металевих виробів (гаряче пресування і розбирання запресованих деталей та вузлів ходової частини рухомого складу залізничного транспорту, поїздів метрополітену, трамваїв; монтаж та
демонтаж гарячих посадок, термообробка металокомпозитних матеріалів і т.ін.), а також для формування структури композитних сплавів з заданими фізико-механічними властивостями і експлуатаційними характеристиками (наприклад, для виготовлення сайленд- блоків тепловозів та електровозів з підвищеним ресурсом роботи). Окрім того, установка може використовуватись для таких технологічних операцій, як загартування, відпуск, нормалізація, попередній нагрів під кування, зварювання та плавлення металів.
Рекомендована область застосування:
Машинобудування
Технічна характеристика:
Технічні храктеристики:
- Мережа живлення ………………………... ~ 50Гц, 3 х 380В;
- Вихідна потужність ………………………. 10…150 кВа;
- Частота струму в індукторі………………. 0.5…50 кГц;
- Середня питома швидкість нагріву…….. 30°С/кГ·с.
Переваги перед аналогами:
Використання установки дозволить: скоротити витрати електроенергії у 2-3 рази в порівнянні з індукційними установками з нагрівом на промисловій частоті; підвищити продуктивність технологічного процесу за рахунок збільшення швидкості нагріву в середньому в 3 рази; покращити санітарно-гігієнічні та екологічні умови виробництва.
Стадія завершеності розробки:
Впроваджено в виробництво
Опис розробки:
() Установка складається з високочастотного інвертору і комплекту індукторів різноманітної конфігурації та встановленої потужності. Для забезпечення інваріантності показників ефективності нагріву (швидкість нагріву, тепловий та електричний ККД) від параметрів мережі і навантаження (індуктор – об’єкт, що нагрівається) використовується принцип адаптивного керування, що дає змогу здійснювати режим нагріву з максимальним ККД протягом всього технологічного процесу, а також використовувати широку номенклатуру індукторів для нагріву деталей і вузлів, які відрізняються за масою, габаритами і конфігурацією (ведуча шестерня і фланець муфти тягового редуктора електровозу, кільце заземлення, лабіринтове кільце, бандаж колеса, кільце опорного підшипника і ін.) без додаткових регулювань системи керування.
Можливість передачі за кордон:
Продаж патентів Реалізація готової продукції
Фотодоповнення
Країна
Україна
Для отримання додаткової інформації звертайтесь:: E-mail: gal@uintei.kiev.ua
|