РЕГУЛЬОВАНИЙ ДВИГУН З ПОСТІЙНИМИ МАГНІТАМИ ДЛЯ ПРИВОДУ ГІДРОДИНАМІЧНОГО НАГРІВАЧА «ТЕРМОГЕНЕРАТОР»
Призначення розробки:
Регулируемый электродвигатель предназначен для использования в электроприводе гидродинамического нагревателя "Термргиниратор", который применяется для обеспечения отопления и горячего водоснабжения.
Рекомендована область застосування:
Комунальне господарство.
Технічна характеристика:
Технічні характеристики:
- напруга живлення ( для інвертора струму), В…......................220;
- частота живлення ( для інвертора струму), Гц……...................50;
- кількість полюсів…………………………………...............................8;
- кількість фаз………………………………………...............................3;
- маса постійних магнітів, кг…………………….............................1,5;
- потужність, кВт……………………………..…………..........................4;
- частота обертання, об/хв…………………........................100 - 3000;
- габарити електродвигуна:
діаметр, мм………………………….........................................….250;
довжина сердечника статора, мм….................................…..100.
Переваги перед аналогами:
Нагрів рідини в нагрівачі «Термогенератор» відбувається не за рахунок перетворення електричної енергії в теплову, а шляхом перетворення механічної енергії рухомої рідини (використовується ефект кавітації) в теплову енергію. Використання регульованого двигуна з постійними магнітами в нагрівачі «Термогенератор» дає можливість здійснювати нагрів залежно від температури навколишнього повітря. В конструкції електродвигуна використовуються постійні магніти типу NdFeB. При цьому статор в електродвигуні має класичну конфігурацію з 48 пазами, а ротор має вісім постійних магнітів розміром 10х25х100 мм, між якими розташовано вісім феромагнітних концентраторів трикутної форми. Двигун такої конструкції має покращені динамічні і енергетичні показники (високий питомий електромагнітний момент і потужність, коефіцієнт корисної дії енергоперетворення), має знижений рівень магнітних шумів і вібрацій та допускає спрощену технологію виготовлення. В електродвигуні використовуються оптоелектричні датчики, за допомогою яких здійснюється комутація фаз двигуна від інвертора струму.
Стадія завершеності розробки:
Впроваджено в виробництво
Можливість передачі за кордон:
Продаж патентів Реалізація готової продукції
Фотодоповнення
Країна
Україна
Для отримання додаткової інформації звертайтесь:: E-mail: gal@uintei.kiev.ua
|