технологии

ТРАНСФЕР ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ

СПОСІБ ЖИВЛЕННЯ ДВИГУНА ВНУТРІШНЬОГО ЗГОРЯННЯ ТА СИСТЕМА ДЛЯ ЙОГО РЕАЛІЗАЦІЇ


Призначення розробки: Цей винахід призначено для удосконалення системи живлення карбюраторного ДВС.

Рекомендована область застосування: Автотранспорт, бензинові ДВС.

Технічна характеристика: Автором виготовлено дослідницький взірець (на75%), який представляє собою доповнення до карбюратора. Випробування провадилось на автомобілі ВАЗ 2101,1972 року випуску, пробіг 230 тис. км., двигун без капітального ремонту з пониженою компресією (1 цилиндр-8.0;2-10.0;3-10.5;4-10.0), бензин А-76, каталітичні нейтралізатори не використовувались. Позитивні зміни в роботі двигуна після установки нової системи живлення: 1. Відбувається якісне приготування та дозована подача бензину в стані пари, включаючи його важкі фракції, які насичені антидетонаторами та при цьому не допускається перезбагачення суміші на різних режимах роботи двигуна. 2. Під час роботи двигуна свічки не зволожуються важкими фракціями, палива і масла, що не випарувалось з циліндро-поршневої групи не змивається та не піддається забрудненню та зниженню в'язкості. 3. Зменшується нагароутворення на механізмах та елементах циліндро-поршневої групи. 4. При середніх та великих навантаженнях пари бензину подаються в кількості, яка забезпечує збіднення паливо-повітряної суміші до співвідношення 1:18-20. 5. Відбувається більш повне окислення палива за рахунок того, що в процесі горіння приймають участь тільки пари бензину. Бензин, що не випарувався збирається в камеру збору палива що не випарувалось і проходить в випарувальну камеру, звідти в стані пари повертається в паророзподільчу форсунку. У результаті цих змін є: 1.Токсичність викидів СО на мінімальних обертах холостого ходу стала 0,01% (норма для даного двигуна 3,5%), на середніх обертах 0,5% (норма 2%). Ці показники дійсні з моменту запуску холодного двигуна. 2. Економія бензину 26%. 3. Збільшилась потужність двигуна. 4. Покращився повторний запуск при підвищеній температурі влітку. 5. Можливе використання бензину з низьким октановим числом. 6. Завдяки ефективній роботі двигуна знижується знос його деталей (приблизно в 10 разів). Потенціальні можливості даного винаходу при його доробці на 100%: 1. Покращиться запуск двигуна при низькій температурі. 2. Реальна можливість збільшення ступеня зтиснення до 13, при цьому економія бензину (але не А-76) буде 50%. 3. Можливий швидкий перехід на газ, паророзподільча форсунка ідеально для цього підходить, а висока ступінь зтиснення значно збільшить економію і цього виду палива. 4. На робочому двигуні показники викидів СО будуть ще в 3-4 рази нижче, а якщо при цьому використати каталізатори, то викід буде НУЛЬОВИЙ.

Переваги перед аналогами: Дана система харчування ДВС перевершує аналоги (електронне упорскування й ін.) тим що,дешевше у виробництві й експлуатації, більше високим ККД і як наслідок значною економією палива й мінімальним викидом токсичних речовин.

Стадія завершеності розробки: Впроваджено в виробництво

Техніко-економічний ефект: Відомо що енергоємкість бензину (43961 кдж/кг) выще ніж енергоємкість дизельного палива (42705 кдж/кг), тим не менш ККД бензинового двигуна (~32%) значно нижче ніж ККД дизеля (~45%). Суть даного способу живлення бензинового ДВС заключається в здатності підвищити його ККД до 50%.

Опис розробки:
()
Винахід складається з основних частин: -електричний насос низького тиску, -предпусковий електричний випаровувач бензину, -регулятор подачи палива, -поплавкова камера для палива, що не випаровується, -пароросподільча форсунка, -випарювальна камера, -два електромагнітні клапана. В процесі виготовлення запатентований спосіб зазнав істотних змін і зараз основна інформація по винаходу являє собою НОУ-ХАУ.

Відомості про новизну розробки:
є патентів України -- 1 шт.
є патентів інших країн -- 1 шт.

Результати дослiджень
Забезпечує отримання стабільних результ

Можливість передачі за кордон:
Продаж патентів
Продаж техничної документації
Спільне доведення до промислового рівня

Фотодоповнення

Країна Україна

Для отримання додаткової інформації звертайтесь::
E-mail: gal@uintei.kiev.ua

або заповнити форму:
Назва органiзацiї :
Адреса :
Розрахунковий рахунок :
Банк :
МФО :
Код ОКПО :

Данi про керiвника наукової органiзацiї :
Прiзвище :
iм'я :
По-батьковi :
Вчена ступiнь, наукове звання :
Телефон :
Факс :
E-mail :
Пропозицiї щодо спiвробiтництва (сумiсне патентування, сумiсне пiдприємство, продаж готового продукту, iнше) :
Країна: