РЕЛЕ ЕЛЕКТРОННЕ ЗАХИСТУ ЕЛЕКТРОДВИГУНІВ РЕЗЕ-6
Призначення розробки:
Реле РЕЗЕ-6 призначено для захисту асинхронних двигунів і механізмів (водяних насосів), що обертаються ними шляхом відключення або блокування пуску двигунів.
Рекомендована область застосування:
Промисловий сектор економіки.
Технічна характеристика:
Номінальний робочий струм ланцюга управління: 220/380 В, А 8/5
Номінальний робочий струм ланцюга сигналізації: 400 В, А 0,11
Час спрацювання при перевантаженні двигуна по струму:
регулюється автоматично по захисній характеристиці реле
Час спрацювання теплового перевантаження двигуна: 1 c
Час спрацювання при позаштатному зникненні навантаження двигуна: 1-5 c
Діапазон регулювання уставки по струму: 0-100%
Діапазон регулювання уставки по температурі: 25-115 ° С
Уставка по опору ізоляції (не регулюється), МОм: 0,5 ± 0,05
Регулювання уставок: плавне
Напруга живлення: 220 (-44 +22) В, 50 Гц
Споживана потужність: не більше 2 Вт
Макс. довжина лінії між реле і датчиками струму: не більше 10 м
Макс. довжина лінії між реле і датчиком температури: 100
Ступінь захисту корпусу: IP30
Габаритні розміри: 90х90х65 мм
Маса: 0,25 кг
Переваги перед аналогами:
Додаткові функції реле:
- формування вихідної напруги, пропорційного струму двигуна або температури його корпусу;
- видача вихідних сигналів для індикації наявності перевантаження по струму, блокування пуску або аварійного відключення двигуна за допомогою віддаленого світлодіода або інших засобів індикації (допоміжні контакти встановлюються в реле за замовленням споживача).
Стадія завершеності розробки:
Впроваджено в виробництво
Опис розробки:
() Реле РЕЗЕ-6 призначено для використання при виникненні таких аварійних ситуацій:
- неприпустиме перевантаження двигуна по струму, викликане обривом фази статорної обмотки, несиметрією фазних напруг, технологічним перевантаженням, заклинюванням ротора або міжвітковими замиканнями;
- нештатне зникнення навантаження двигуна ("сухий хід" водяного насоса);
- недостатній опір ізоляції обмотки відносно корпусу відключеного двигуна;
- теплове перевантаження двигуна, обумовлене погіршенням умов його охолодження.
Допускається застосування реле при кожному з перерахованих аварійних режимів окремо. Реле РЕЗЕ-6 функціонує спільно з магнітним пускачем (контактором), ланцюг управління якого живиться напругою 220/380 В частотою 50 Гц, а також з датчиками струму і температури.
Номер виконання датчиків струму вибирається споживачем залежно від діапазону контрольованих струмів:
№ 1 -> 1-5 А; № 2 -> 5 - 25А ; № 3 -> 25-125 А; № 4 -> 125-625 А.
Принцип дії реле заснований на обробці сигналів від датчиків струму і датчика температури. При перевищенні одним із сигналів заданої уставки спрацьовує проміжне реле в ланцюзі живлення котушки пускача (контактора), відключає його і, відповідно, двигун.
Відомості про новизну розробки:
ноу-хау--
1 шт.
Результати дослiджень
Готове до впровадження
Можливість передачі за кордон:
Продаж патентів Продаж техничної документації Створення спільного підприємства Реалізація готової продукції
Фотодоповнення
Країна
Україна
Для отримання додаткової інформації звертайтесь:: E-mail: gal@uintei.kiev.ua
|