технологии

ТРАНСФЕР ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ

РЕЛЕ ЕЛЕКТРОННЕ ЗАХИСТУ ЕЛЕКТРОДВИГУНІВ РЕЗЕ-6


Призначення розробки: Реле РЕЗЕ-6 призначено для захисту асинхронних двигунів і механізмів (водяних насосів), що обертаються ними шляхом відключення або блокування пуску двигунів.

Рекомендована область застосування: Промисловий сектор економіки.

Технічна характеристика: Номінальний робочий струм ланцюга управління: 220/380 В, А 8/5 Номінальний робочий струм ланцюга сигналізації: 400 В, А 0,11 Час спрацювання при перевантаженні двигуна по струму: регулюється автоматично по захисній характеристиці реле Час спрацювання теплового перевантаження двигуна: 1 c Час спрацювання при позаштатному зникненні навантаження двигуна: 1-5 c Діапазон регулювання уставки по струму: 0-100% Діапазон регулювання уставки по температурі: 25-115 ° С Уставка по опору ізоляції (не регулюється), МОм: 0,5 ± 0,05 Регулювання уставок: плавне Напруга живлення: 220 (-44 +22) В, 50 Гц Споживана потужність: не більше 2 Вт Макс. довжина лінії між реле і датчиками струму: не більше 10 м Макс. довжина лінії між реле і датчиком температури: 100 Ступінь захисту корпусу: IP30 Габаритні розміри: 90х90х65 мм Маса: 0,25 кг

Переваги перед аналогами: Додаткові функції реле: - формування вихідної напруги, пропорційного струму двигуна або температури його корпусу; - видача вихідних сигналів для індикації наявності перевантаження по струму, блокування пуску або аварійного відключення двигуна за допомогою віддаленого світлодіода або інших засобів індикації (допоміжні контакти встановлюються в реле за замовленням споживача).

Стадія завершеності розробки: Впроваджено в виробництво

Опис розробки:
()
Реле РЕЗЕ-6 призначено для використання при виникненні таких аварійних ситуацій: - неприпустиме перевантаження двигуна по струму, викликане обривом фази статорної обмотки, несиметрією фазних напруг, технологічним перевантаженням, заклинюванням ротора або міжвітковими замиканнями; - нештатне зникнення навантаження двигуна ("сухий хід" водяного насоса); - недостатній опір ізоляції обмотки відносно корпусу відключеного двигуна; - теплове перевантаження двигуна, обумовлене погіршенням умов його охолодження. Допускається застосування реле при кожному з перерахованих аварійних режимів окремо. Реле РЕЗЕ-6 функціонує спільно з магнітним пускачем (контактором), ланцюг управління якого живиться напругою 220/380 В частотою 50 Гц, а також з датчиками струму і температури. Номер виконання датчиків струму вибирається споживачем залежно від діапазону контрольованих струмів: № 1 -> 1-5 А; № 2 -> 5 - 25А ; № 3 -> 25-125 А; № 4 -> 125-625 А. Принцип дії реле заснований на обробці сигналів від датчиків струму і датчика температури. При перевищенні одним із сигналів заданої уставки спрацьовує проміжне реле в ланцюзі живлення котушки пускача (контактора), відключає його і, відповідно, двигун.

Відомості про новизну розробки:


ноу-хау--
1 шт.

Результати дослiджень
Готове до впровадження

Можливість передачі за кордон:
Продаж патентів
Продаж техничної документації
Створення спільного підприємства
Реалізація готової продукції

Фотодоповнення

Країна Україна

Для отримання додаткової інформації звертайтесь::
E-mail: gal@uintei.kiev.ua

або заповнити форму:
Назва органiзацiї :
Адреса :
Розрахунковий рахунок :
Банк :
МФО :
Код ОКПО :

Данi про керiвника наукової органiзацiї :
Прiзвище :
iм'я :
По-батьковi :
Вчена ступiнь, наукове звання :
Телефон :
Факс :
E-mail :
Пропозицiї щодо спiвробiтництва (сумiсне патентування, сумiсне пiдприємство, продаж готового продукту, iнше) :
Країна: