технологии

ТРАНСФЕР ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ

РОЗРОБЛЕННЯ ТА ВПРОВАДЖЕННЯ ІНТЕГРОВАНИХ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ІНФОРМАЦІЙНО-УПРАВЛЯЮЧИХ СИСТЕМ


Призначення розробки: Розробка спрямована на вирішення прикладної проблеми розроблення та впровадження високоефективних інтегрованих інтелектуальних автомобільних інформаційно-управляючих систем на основі об'єднання синергетичного підходу і методів транспортної телематики, інтелектуального керування та еволюційного моделювання, що має важливе значення для народного господарства України.

Рекомендована область застосування: Транспорт і транспортні системи.

Технічна характеристика: Інтегровані автомобільні інформаційно-управляючі системи на основі штучних нейронних мереж, нечіткої логіки та еволюційних методів моделювання дозволяють якісно підвищити ефективність функціонування як одного транспортного засобу (автомобіля), так і транспортної системи в цілому за рахунок об'єднання синергетичного підходу і еволюційних методів навчання гібридних багатошарових нечітких штучних нейронних мереж шляхом об'єктивного формування архітектури цих мереж на основі функціоналів навчання і відповідних цілей керування.

Переваги перед аналогами: Розроблено та впроваджено інтелектуальні автомобільні інформаційно-керуючі системи, які не мають аналогів у світі, і можуть бути застосовані як у транспортної галузі, так і в інших галузях промислового комплексу.

Стадія завершеності розробки: Розроблено робочу документацію

Техніко-економічний ефект: Розроблення та впровадження високоефективних інтегрованих автомобільних інформаційно-управляючих систем є надзвичайно важливою і актуальною проблемою. Рішення цієї проблеми дозволило якісно підвищити їх точність, функціональну і структурну надійність, якість перехідних процесів при відпрацюванні управляючих сигналів, внутрішніх та зовнішніх збурюючих дій, а також знизити навантаження на водія. Також це дозволило підвищити ефективність транспортної інфраструктури в цілому, а саме подальший процес автоматизації руху автомобілів та транспортних систем може спричинити зменшення кількості ДТП (до 35%), витрати часу і пального в дорозі (до 25%), а також зменшення кількості автомобілів за рахунок кар-шарінгу (коефіцієнт використання автомобілів зросте до 75%).

Опис розробки:
()
Створена комплексна функціональна математична модель збуреного руху автомобіля по мікропрофілю дороги, що враховує взаємодію усіх основних агрегатів та дії водія; розроблено структурні і функціональні схеми, синтезовано алгоритмічні і програмні засоби інтелектуальної автомобільної інформаційно-управляючої системи, що реалізується бортовим комп'ютером універсального призначення на основі об'єднання синергетичного підходу і методів штучного інтелекту для автоматизації управління рухом автомобіля.

Відомості про новизну розробки:
є авторських свідоцтв -- 5 шт.
є патентів України -- 4 шт.

Результати дослiджень
Відповідає технічній характеристиці

Можливість передачі за кордон:
Спільне доведення до промислового рівня

Фотодоповнення

Країна Україна

Для отримання додаткової інформації звертайтесь::
E-mail: gal@uintei.kiev.ua

або заповнити форму:
Назва органiзацiї :
Адреса :
Розрахунковий рахунок :
Банк :
МФО :
Код ОКПО :

Данi про керiвника наукової органiзацiї :
Прiзвище :
iм'я :
По-батьковi :
Вчена ступiнь, наукове звання :
Телефон :
Факс :
E-mail :
Пропозицiї щодо спiвробiтництва (сумiсне патентування, сумiсне пiдприємство, продаж готового продукту, iнше) :
Країна: