РОЗРОБЛЕННЯ ТА ВПРОВАДЖЕННЯ ІНТЕГРОВАНИХ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ІНФОРМАЦІЙНО-УПРАВЛЯЮЧИХ СИСТЕМ
Призначення розробки:
Розробка спрямована на вирішення прикладної проблеми розроблення та впровадження високоефективних інтегрованих інтелектуальних автомобільних інформаційно-управляючих систем на основі об'єднання синергетичного підходу і методів транспортної телематики, інтелектуального керування та еволюційного моделювання, що має важливе значення для народного господарства України.
Рекомендована область застосування:
Транспорт і транспортні системи.
Технічна характеристика:
Інтегровані автомобільні інформаційно-управляючі системи на основі штучних нейронних мереж, нечіткої логіки та еволюційних методів моделювання дозволяють якісно підвищити ефективність функціонування як одного транспортного засобу (автомобіля), так і транспортної системи в цілому за рахунок об'єднання синергетичного підходу і еволюційних методів навчання гібридних багатошарових нечітких штучних нейронних мереж шляхом об'єктивного формування архітектури цих мереж на основі функціоналів навчання і відповідних цілей керування.
Переваги перед аналогами:
Розроблено та впроваджено інтелектуальні автомобільні інформаційно-керуючі системи, які не мають аналогів у світі, і можуть бути застосовані як у транспортної галузі, так і в інших галузях промислового комплексу.
Стадія завершеності розробки:
Розроблено робочу документацію
Техніко-економічний ефект:
Розроблення та впровадження високоефективних інтегрованих автомобільних інформаційно-управляючих систем є надзвичайно важливою і актуальною проблемою. Рішення цієї проблеми дозволило якісно підвищити їх точність, функціональну і структурну надійність, якість перехідних процесів при відпрацюванні управляючих сигналів, внутрішніх та зовнішніх збурюючих дій, а також знизити навантаження на водія. Також це дозволило підвищити ефективність транспортної інфраструктури в цілому, а саме подальший процес автоматизації руху автомобілів та транспортних систем може спричинити зменшення кількості ДТП (до 35%), витрати часу і пального в дорозі (до 25%), а також зменшення кількості автомобілів за рахунок кар-шарінгу (коефіцієнт використання автомобілів зросте до 75%).
Опис розробки:
() Створена комплексна функціональна математична модель збуреного руху автомобіля по мікропрофілю дороги, що враховує взаємодію усіх основних агрегатів та дії водія; розроблено структурні і функціональні схеми, синтезовано алгоритмічні і програмні засоби інтелектуальної автомобільної інформаційно-управляючої системи, що реалізується бортовим комп'ютером універсального призначення на основі об'єднання синергетичного підходу і методів штучного інтелекту для автоматизації управління рухом автомобіля.
Відомості про новизну розробки:
є авторських свідоцтв -- 5 шт. є патентів України -- 4 шт.
Результати дослiджень
Відповідає технічній характеристиці
Можливість передачі за кордон:
Спільне доведення до промислового рівня
Фотодоповнення
Країна
Україна
Для отримання додаткової інформації звертайтесь:: E-mail: gal@uintei.kiev.ua
|