технологии

ТРАНСФЕР ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ

ФОРМУВАННЯ РЕСУРСОЗБЕРІГАЮЧИХ ТЕХНОЛОГІЙ ФУНКЦІОНУВАННЯ ТЕРМІНАЛЬНИХ СИСТЕМ ДОСТАВКИ ВАНТАЖІВ


Призначення розробки: Призначена для здійснення диспетчером логістичного центру терміналу (ДЛЦТ) організації термінальної системи доставки вантажів та оперативного керівництва процесом забезпечення рухомим складом при взаємодії зі всіма вантажовласниками та диспетчерами транспортних підприємств, які обслуговують термінали або з ними взаємодіють.

Рекомендована область застосування: Розробка належить до транспортної галузі, а саме до оперативного управління процесом доставки вантажів за допомогою автоматизованих систем.

Технічна характеристика: Автоматизована система для організації термінальної системи доставки вантажів має автоматизовані робочі місця вантажовідправників (АРМ ВВ), вантажоодержувачів (АРМ ВО), диспетчерів автотранспортних підприємств (АРМ АТП), диспетчерів логістичних центрів терміналів (АРМ ДЛЦТ), операторів логістичних центрів терміналів (АРМ ОЛЦТ), диспетчерів магістральних перевізників (АРМ МП), що з'єднані між собою засобами дротового та бездротового зв'язку. На кожному АРМ ДЛЦТ встановлені пристрій моделювання та блок прийняття рішення.

Переваги перед аналогами: Існуючі системи організації термінальної доставки вантажів не враховують синхронізацію логістичних потоків та застосування ресурсозберігаючої технології процесу доставки вантажів. Розробка, що пропонується, дозволяє забезпечити максимізацію синергетичного ефекту за рахунок врахування емерджентних властивостей системи, формування оптимальних ресурсозберігаючих технологій доставки та синхронізації логістичних потоків на базі автоматизації та інформаційних технологій.

Стадія завершеності розробки: Підготовлено до впровадження

Техніко-економічний ефект: Технічний результат, який досягається при використанні запропонованої автоматизованої системи для організації термінальної системи доставки вантажів, полягає в скороченні ресурсів різних типів у підсистемах процесу доставки за рахунок формування оптимальних ресурсозберігаючих технологій, в скороченні часу просування вантажопотоку в ланцюзі постачання в результаті синхронізації логістичних потоків, виключенні "людського фактора" при формуванні вхідної інформації та прийнятті рішення, що підвищить статистичну достовірність параметрів, дозволить виключити необхідність нести значні постійні фінансові витрати, пов'язані з необхідністю збору та обробки вхідної інформації, обумовлює взаємоузгодження дій учасників доставки, що задовольняє вимогам інтероперабельності складних систем, дозволяє повністю автоматизувати процес організації термінальної системи доставки вантажів, зменшити час прийняття управлінських рішень в процесі термінальної доставки, підвищити якість обслуговування вантажовласників та з максимальною ефективністю врахувати інтереси всіх учасників процесу доставки. Економічний ефект складає 99295- 251650 грн/доб. при обсягах вантажопотоку 400-1200 т/доб.

Опис розробки:
()
Вантажовласники за допомогою пристрою визначення географічних координат на основі GPS-приймача (смартфона) визначають свою дислокацію. Модуль введення інформації забезпечує введення через мережу Інтернет та накопичення замовлень вантажовласників, їх вимог щодо обслуговування та введення диспетчером терміналу чи зовнішньою інформаційною системою характеристик парку рухомого складу, узгоджених з вантажовласником надбавок до тарифу за перевезення на певний період, рівня рентабельності перевізника, додаткових параметрів моделювання та обмеження. На основі отриманих координат модуль обробки інформації формує матрицю відстаней вантажовласників. Інформація про кількісний склад дрібнотоннажних автомобілів, транспортно-складських механізмів та наявного персоналу, що оснащені радіочастотними мітками для дистанційного зчитування, фіксується пристроями зчитування, розміщеними в місцях перетину меж окремих зон терміналу, і передається на АРМ диспетчера терміналу. Інформація про місцезнаходження завантажених автомобілів в конкретний час, які здійснюють розвезення-збір вантажу та міжтермінальні перевезення, передається на АРМ диспетчера терміналу через мережу Інтернет за допомогою GPS-трекерів, розміщених на транспортних засобах. Сформована і записана в блок пам'яті вхідна інформація передається в пристрій моделювання, який містить в собі п'ять блоків моделювання, де проводиться декілька експериментів, для яких відрізняється кількість транспортно-складських і людських ресурсів, транспортно-технологічна схема міжтермінального перевезення, час виконання технологічних операцій, терміновість та пріоритетність обслуговування вантажовласників по формуванню технологій термінальної системи доставки вантажів і обчислюються витрати і загальний час по кожній з технологій. Варіанти моделювання надходять в блок підтримки прийняття рішення, де виконується вибір оптимальних варіантів організації термінальної системи доставки вантажів на основі критерію максимізації синергетичного ефекту. На будь-якому етапі диспетчер терміналу може здійснювати коригування параметрів моделювання. За результатами прийнятого диспетчером остаточного рішення щодо оптимального варіанту технології узгоджуються дії всіх учасників термінальної системи доставки вантажів.

Відомості про новизну розробки:
є авторських свідоцтв -- 2 шт.
є патентів України -- 6 шт.
в розробці застосовано патентiв -- 6 шт.

Результати дослiджень
Готове до впровадження

Можливість передачі за кордон:
Продаж ліцензій
Продаж техничної документації

Фотодоповнення

Країна Україна

Для отримання додаткової інформації звертайтесь::
E-mail: gal@uintei.kiev.ua

або заповнити форму:
Назва органiзацiї :
Адреса :
Розрахунковий рахунок :
Банк :
МФО :
Код ОКПО :

Данi про керiвника наукової органiзацiї :
Прiзвище :
iм'я :
По-батьковi :
Вчена ступiнь, наукове звання :
Телефон :
Факс :
E-mail :
Пропозицiї щодо спiвробiтництва (сумiсне патентування, сумiсне пiдприємство, продаж готового продукту, iнше) :
Країна: