технологии

ТРАНСФЕР ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ

РЕСУРСОЗБЕРІГАЮЧА ЕКОЛОГІЧНО ЧИСТА ТЕХНОЛОГІЯ У МАШИНОБУДУВАННІ


Призначення розробки: Розроблено спосіб відливки циліндрів двигунів внутрішнього згоряння, який сприяє зміцненню, досягненню максимальної довговічності і мінімальних зносів гільз циліндрів і поршневих кілець дизелів і двигунів внутрішнього згоряння.

Рекомендована область застосування: Ливарне виробництво деталей для двигунів внутрішнього згоряння у машинобудівній та суднобудівній галузях.

Переваги перед аналогами: Розроблений спосіб відрізняється тим, що з метою запобігання виникненню тріщин у відливці, а також покращення тепловідведення з поверхні, що охолоджується, відбір тепла здійснюється випромінюванням, за допомогою введення у порожнину кокілю конусного тіла, яке охолоджується зсередини холодоагентом з різною інтенсивністю по довжині. Аналіз роботи двигунів з дослідницькими гільзами циліндрів показав підвищений ресурс їх у порівнянні з серійними на 35…40 %.

Стадія завершеності розробки: Підготовлено до впровадження

Опис розробки:
()
Структура чавуну гільз повинна мати графіт пластинчатої форми, прямий або завихровий, металеву матрицю у вигляді сорбітообразного перліту, повну відсутність структурно-вільного фериту та включення цементиту в кількості не більшій за 5 % площі шлифу. Штучне прискорення охолодження внутрішньої поверхні відливка шляхом продування стиснутим повітрям дозволяє уникнути надмірного зростання графітних включень та отримати найбільш оптимальний, помірно розподілений пластинчатий графіт середніх розмірів. Другий етап прискореного охолодження проводиться шляхом вприскування холодоагенту. Саме цей прискорений перехід інтервалу температур перлітного перетворення дозволяє отримати високодисперсну сорбітообразну структуру металевої основи чавуну. Дисперсність перліту при цьому не нижча Пд 0,3. Присутність фериту не спостерігається. Структурно-вільний цементит на внутрішній поверхні гільзи відсутній. Необхідно проводити другий етап інтенсивного охолодження тільки для частини гільзи, що прилягає до верхнього борту, не більш 1/3 відносної довжини. Така диференціація дозволяє отримати рівномірний знос циліндрів ДВЗ по висоті у процесі експлуатації. У ливарному цеху КП "Київтрактородеталь" на карусельних установках, обладнаних системою примусового охолодження внутрішньої поверхні заготовок, було відлито промислові партії гільз циліндрів різноманітних типів двигунів, а саме - тракторних Д-240, Д-245, СМД-14, СМД-60, СМД-18Н, а також зміцнених гільз двигуна СМД-31А для комбайна "Дон".

Відомості про новизну розробки:
є патентів України -- 1 шт.

Результати дослiджень
Готове до впровадження

Можливість передачі за кордон:
Продаж патентів
Продаж ліцензій
Продаж техничної документації
Спільне доведення до промислового рівня

Фотодоповнення

Країна Україна

Для отримання додаткової інформації звертайтесь::
E-mail: gal@uintei.kiev.ua

або заповнити форму:
Назва органiзацiї :
Адреса :
Розрахунковий рахунок :
Банк :
МФО :
Код ОКПО :

Данi про керiвника наукової органiзацiї :
Прiзвище :
iм'я :
По-батьковi :
Вчена ступiнь, наукове звання :
Телефон :
Факс :
E-mail :
Пропозицiї щодо спiвробiтництва (сумiсне патентування, сумiсне пiдприємство, продаж готового продукту, iнше) :
Країна: