ГАЛЬМІВНІ МОТОРВАГОННІ КОЛОДКИ ІЗ СПЕЦІАЛЬНОГО ВИСОКОМІЦНОГО ЧАВУНУ
Призначення розробки:
Розроблена технологія виготовлення гальмівних колодок (ГК) для залізничного транспорту зі спеціального високоміцного чавуну (СВМЧ).
Рекомендована область застосування:
Залізничний транспорт. Ливарне виробництво.
Переваги перед аналогами:
Зносостійкість колодок з СВМ чавуну в 3-4 рази перевищує зносостійкість колодок з сірого чавуну та у два рази - колодок из фосфористого сірого чавуну.
Коефіцієнт тертя колодок з СВМ чавуну на 20 % вищий ніж у колодок з сірого та фосфористого сірого чугунів.
Гальмівний шлях при швидкостях 120 та 140 км/год при повному службовому та екстреному гальмуванні скорочується на 350-500 метрів.
Технологія дозволяє проводити 100 % контроль колодок, які мають міцність в 1,5-2 рази більшу, ніж колодки з сірого та фосфористого сірого чавуну. Вартість колодок з СВМ чавуну перевищує вартість гальмівних колодок з сірого чавуну всього на 15%.
Стадія завершеності розробки:
Підготовлено до впровадження
Опис розробки:
() Технологія дозволяє одержувати колодки з підвищеним ресурсом. Чавун для гальмівних колодок локомотивів та вагонів, який містить залізо, вуглець, кремній, марганець, фосфор, барій та кальцій, додатково містить магній, алюміній, рідкісноземельні метали, нікель, хром, мідь і сірку.
Моторвагонні колодки пройшли випробування у відповідних моторвагонних депо. Локомотивні колодки випробувались на Львівській залізниці.
Результати дослiджень
Готове до впровадження
Можливість передачі за кордон:
Продаж ліцензій Продаж техничної документації
Фотодоповнення
Країна
Україна
Для отримання додаткової інформації звертайтесь:: E-mail: gal@uintei.kiev.ua
|