технологии

ТРАНСФЕР ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ

КАПСУЛА ДЛЯ ПОРЯТУНКУ ПРИ АВІАКАТАСТРОФІ


Призначення розробки: Український авіаційний інженер винайшов капсулу, яка здатна забезпечити практично гарантоване спасіння всіх пасажирів та екіпажу при авіакатастрофі в повітрі, на злеті і при приземленні.

Рекомендована область застосування: Авіабудування.

Переваги перед аналогами: Аналогів у світі немає. Капсула з кріслами для пасажирів і екіпажу може вискакувати з фюзеляжу літака через задній люк за 2-3 секунди і забезпечує майже стовідсотковий порятунок. Ідея запропонованої капсули не нова, проте недоліком попередніх інженерних рішень є те, що в них пропонується використання підривного розрізання корпусу літака, що веде до незворотності руйнувань і неможливості подальшого використання літака, а також існує небезпека пошкодження, розгерметизації або руйнування самої капсули.

Стадія завершеності розробки: Потрібна доводка

Опис розробки:
()
Ідея даної рятувальної капсули з'явилася давно, але тільки відносно недавно з'явилися надлегкі і міцні матеріали, з яких її можна виробляти - углеволокно. Механізм дії системи порятунку наступний: концепт капсули з кріслами для пасажирів і екіпажу повинен вилітати з фюзеляжу літака через задній люк за 2-3 секунди. Спочатку з літака виштовхується маленький парашут, він тягне за собою великий, який витягує саму капсулу. Капсула може бути встановлена тільки на моделях літаків, у яких в хвостовій частині є місце для люка, здатного пропустити предмети великих розмірів, тобто для Boeing або Airbus дана розробка не підходить. Капсула летить зі швидкістю 8-9 м/с, в конструкції передбачений датчик, який визначає відстань до поверхні. Коли відстань скорочується, включаються порохові двигуни, вони гальмують контейнер - в результаті він приземляється з нульовою швидкістю. Капсула, яка може встановлюватися на серійні моделі літаків - це перший етап винаходу. Другий - створення нових моделей літаків, оснащених такими капсулами від самого початку. І якщо в першому випадку, коли капсула встановлюється в існуючу модель літака, він стає важче, то в другому його маса не поміняється. Загальний час, необхідний для реалізації першого етапу проекту - близько чотирьох років. Два роки на розробку і випробування, ще півтора-два роки на отримання сертифікатів льотної придатності ІКАО. Орієнтовна вартість даного етапу - близько $ 1 млн.

Відомості про новизну розробки:
є патентів України -- 1 шт.

Результати дослiджень
Потрібне доопрацювання

Можливість передачі за кордон:
Продаж ліцензій
Спільне доведення до промислового рівня
Створення спільного підприємства

Фотодоповнення

Країна Україна

Для отримання додаткової інформації звертайтесь::
E-mail: gal@uintei.kiev.ua

або заповнити форму:
Назва органiзацiї :
Адреса :
Розрахунковий рахунок :
Банк :
МФО :
Код ОКПО :

Данi про керiвника наукової органiзацiї :
Прiзвище :
iм'я :
По-батьковi :
Вчена ступiнь, наукове звання :
Телефон :
Факс :
E-mail :
Пропозицiї щодо спiвробiтництва (сумiсне патентування, сумiсне пiдприємство, продаж готового продукту, iнше) :
Країна: