технологии

ТРАНСФЕР ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ

ГАЗОДИЗЕЛЬНА СИСТЕМА ЖИВЛЕННЯ І РЕГУЛЮВАННЯ ГД-КПІ


Призначення розробки: Газодизельна система ГД-КПІ призначена для переобладнання транспортних дизелів середньої потужності в газодизелі в умовах автотранспортних підприємств.

Рекомендована область застосування: Автотранспортні підприємства.

Технічна характеристика: Проведені дослідження і випробування системи на вантажних автомобілях КрАЗ і БелАЗ підтвердили високу ефективність її застосування, надійність конструкції і простоту експлуатації. Зокрема встановлено, що: - середнє експлуатаційне заміщення дизпалива газом становить 60...70%; - зберігаються енергетичні параметри газодизельних модифікацій нарівні базових дизелів з покращенням протікання характеристики крутного моменту двигуна; - димність відпрацьованих газів газодизельного аналога знижується у 2...3 рази; - рівень шуму двигуна при переході на газодизельний режим роботи знижується у 1,5 рази; - система всережимного регулювання частоти обертання КВ газодизеля стійко працює на всіх швидкісних і навантажувальних режимах; - газодизель може бути налаштований на одержання більшої потужності (5...10%), ніж базовий дизель.

Переваги перед аналогами: - Суттєве зменшення собівартості автомобільних перевезень (20...30%); - зменшення токсичності відпрацьованих газів дизельних двигунів (50%); - зменшення споживання палив нафтового походження (70%).

Стадія завершеності розробки: Виготовлено дослідний зразок

Опис розробки:
()
Ця система забезпечує роботу дизельних двигунів на суміші дизельного палива і стиснутого природного газу, за газодизельним циклом зі збереженням стандартної паливної системи та можливістю швидкого переходу до дизельного режиму без зупинки двигуна. Автомобіль, оснащений газодизельною системою живлення, розрахований на експлуатацію в тих же умовах, що і базовий автомобіль. В системі живлення ГД-КПІ застосовано якісне регулювання, тобто його потужність регулюється зміною подачі газового палива, тому склад газоповітряної суміші змінюється залежно від навантаження і швидкісного режиму двигуна. Характерною особливістю системи живлення є безперервне впорскування стисненого природного газу до впускного колектора двигуна під надлишковим тиском, який змінюється в межах 0...100 кПа залежно від режиму роботи газодизеля. Цим виключається необхідність введення в схему газоподачі механічного дозатора, як додаткового агрегату. Такий спосіб подачі газу підвищує точність його дозування і гомогенність газоповітряної суміші, а також спрощує підведення газу після компресора у двигунах з наддувом. Другою особливістю системи ГД-КПІ є збереження всережимності регулювання частоти обертання при роботі, як по дизельному, так і по газодизельному циклах, що має істотне значення для великовантажних автомобілів і тракторів, які працюють у тяжких умовах різкої зміни навантажень. Термін окупності газодизельного комплекту для автомобіля БелАЗ-75405 - 1 місяць, КрАЗ-6510 - 4,5 місяці. Потреба в інвестиціях - 400 тис.грн. Термін реалізації проекту - 2 роки.

Відомості про новизну розробки:
є патентів України -- 1 шт.

Результати дослiджень
Забезпечує отримання стабільних результ

Можливість передачі за кордон:
Продаж патентів
Продаж ліцензій
Спільне доведення до промислового рівня

Фотодоповнення

Країна Україна

Для отримання додаткової інформації звертайтесь::
E-mail: gal@uintei.kiev.ua

або заповнити форму:
Назва органiзацiї :
Адреса :
Розрахунковий рахунок :
Банк :
МФО :
Код ОКПО :

Данi про керiвника наукової органiзацiї :
Прiзвище :
iм'я :
По-батьковi :
Вчена ступiнь, наукове звання :
Телефон :
Факс :
E-mail :
Пропозицiї щодо спiвробiтництва (сумiсне патентування, сумiсне пiдприємство, продаж готового продукту, iнше) :
Країна: