ГАЗОДИЗЕЛЬНА СИСТЕМА ЖИВЛЕННЯ І РЕГУЛЮВАННЯ ГД-КПІ
Призначення розробки:
Газодизельна система ГД-КПІ призначена для переобладнання транспортних дизелів середньої потужності в газодизелі в умовах автотранспортних підприємств.
Рекомендована область застосування:
Автотранспортні підприємства.
Технічна характеристика:
Проведені дослідження і випробування системи на вантажних автомобілях КрАЗ і БелАЗ підтвердили високу ефективність її застосування, надійність конструкції і простоту експлуатації. Зокрема встановлено, що:
- середнє експлуатаційне заміщення дизпалива газом становить 60...70%;
- зберігаються енергетичні параметри газодизельних модифікацій нарівні базових дизелів з покращенням протікання характеристики крутного моменту двигуна;
- димність відпрацьованих газів газодизельного аналога знижується у 2...3 рази;
- рівень шуму двигуна при переході на газодизельний режим роботи знижується у 1,5 рази;
- система всережимного регулювання частоти обертання КВ газодизеля стійко працює на всіх швидкісних і навантажувальних режимах;
- газодизель може бути налаштований на одержання більшої потужності (5...10%), ніж базовий дизель.
Переваги перед аналогами:
- Суттєве зменшення собівартості автомобільних перевезень (20...30%);
- зменшення токсичності відпрацьованих газів дизельних двигунів (50%);
- зменшення споживання палив нафтового походження (70%).
Стадія завершеності розробки:
Виготовлено дослідний зразок
Опис розробки:
() Ця система забезпечує роботу дизельних двигунів на суміші дизельного палива і стиснутого природного газу, за газодизельним циклом зі збереженням стандартної паливної системи та можливістю швидкого переходу до дизельного режиму без зупинки двигуна.
Автомобіль, оснащений газодизельною системою живлення, розрахований на експлуатацію в тих же умовах, що і базовий автомобіль.
В системі живлення ГД-КПІ застосовано якісне регулювання, тобто його потужність регулюється зміною подачі газового палива, тому склад газоповітряної суміші змінюється залежно від навантаження і швидкісного режиму двигуна.
Характерною особливістю системи живлення є безперервне впорскування стисненого природного газу до впускного колектора двигуна під надлишковим тиском, який змінюється в межах 0...100 кПа залежно від режиму роботи газодизеля. Цим виключається необхідність введення в схему газоподачі механічного дозатора, як додаткового агрегату. Такий спосіб подачі газу підвищує точність його дозування і гомогенність газоповітряної суміші, а також спрощує підведення газу після компресора у двигунах з наддувом.
Другою особливістю системи ГД-КПІ є збереження всережимності регулювання частоти обертання при роботі, як по дизельному, так і по газодизельному циклах, що має істотне значення для великовантажних автомобілів і тракторів, які працюють у тяжких умовах різкої зміни навантажень.
Термін окупності газодизельного комплекту для автомобіля БелАЗ-75405 - 1 місяць, КрАЗ-6510 - 4,5 місяці. Потреба в інвестиціях - 400 тис.грн. Термін реалізації проекту - 2 роки.
Відомості про новизну розробки:
є патентів України -- 1 шт.
Результати дослiджень
Забезпечує отримання стабільних результ
Можливість передачі за кордон:
Продаж патентів Продаж ліцензій Спільне доведення до промислового рівня
Фотодоповнення
Країна
Україна
Для отримання додаткової інформації звертайтесь:: E-mail: gal@uintei.kiev.ua
|