технологии

ТРАНСФЕР ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ

СИСТЕМА ПАСИВНОГО ЗАХИСТУ ПАСАЖИРСЬКОГО ПОЇЗДА ПРИ АВАРІЙНИХ ЗІТКНЕННЯХ


Призначення розробки: Українськи інститут розробив систему пасивного захисту швидкісного пасажирського поїзда при аварійних зіткненнях, призначену для залізниць з шириною колії, що різниться від європейської - 1520 мм.

Рекомендована область застосування: Підприємства машинобудування для створенні нових конструкцій пасажирського залізничного рухомого складу з системами пасивної безпеки.

Переваги перед аналогами: Недоліком відомих пристроїв для поглинання енергії удару є те, що їх характеристика деформування має великі перепади. Співвідношення між максимальним та мінімальним значеннями сили може складати 1,5-2 і навіть більше. Таким чином, середня сила деформування пристроїв-аналогів невелика, і, як наслідок, невеликий рівень енергії, що поглинається, та мала ефективність роботи. Запропонована розробка має кращі експлуатаційні характеристики та ефективність роботи за рахунок того, що в ній була підвищена енергія удару, що поглинається в результаті пластичного деформування пристрою, та одночасно зменшена його конструктивна жорсткость. Унікальність системи в тому, що в Україні та у країнах, що використовують колію з шириною 1520 мм, аналогів подібному захисту немає.

Стадія завершеності розробки: Впроваджено в виробництво

Опис розробки:
()
Згідно запропонованої концепції передня і задня частини конструкцій залізничних екіпажів повинні бути обладнані протипідйомними та зсувними автозчепними пристроями, а також ефективними змінними пристроями поглинання енергії. Пристрій для поглинання енергії удару призначений для установки в кінцевих частинах рами кузова локомотива. Пристрій складається з двох послідовно розташованих коробчастих блоків зі стільниковими осередками. При зіткненні його елементи деформуються та поглинають енергію удару, залишаючи машиністів, пасажирів та сам локомотив неушкодженим або значно зменшуючи можливі наслідки. Розробка пройшла краш-тест у випробувальному центрі TUV SUD Rail GmbH (Німеччина) та підтвердила свою ефективність, отримавши погодження експериментальних даних з результатами розрахунків. Підтвердження ефективності системи дало можливість науковцям розробити і запустити у виробництво принципово нову конструкцію модульної кабіни машиніста з посиленою лобовою стінкою, зоною зминання і зоною безпеки для виживання і евакуації локомотивної бригади. Розроблені система і кабіна машиніста використані при створенні електровоза ЕП20.

Результати дослiджень
Відповідає технічній характеристиці

Можливість передачі за кордон:
Продаж ліцензій
Спільне доведення до промислового рівня

Фотодоповнення

Країна Україна

Для отримання додаткової інформації звертайтесь::
E-mail: gal@uintei.kiev.ua

або заповнити форму:
Назва органiзацiї :
Адреса :
Розрахунковий рахунок :
Банк :
МФО :
Код ОКПО :

Данi про керiвника наукової органiзацiї :
Прiзвище :
iм'я :
По-батьковi :
Вчена ступiнь, наукове звання :
Телефон :
Факс :
E-mail :
Пропозицiї щодо спiвробiтництва (сумiсне патентування, сумiсне пiдприємство, продаж готового продукту, iнше) :
Країна: