технологии

ТРАНСФЕР ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ

ВІТЧИЗНЯНИЙ МАНЕВРОВИЙ ТЯГАЧ НА БАЗІ КОЛІСНОГО ТРАКТОРА НА КОМБІНОВАНОМУ "ПНЕВМО-РЕЙКОВОМУ" ХОДУ


Призначення розробки: Маневровий тягач на базі колісного трактора на комбінованому "пневмо-рейковому" ходу призначений для транспортного обслуговування на рейковому ходу виробничих об'єктів з обмеженим грузопотоком при збереженні можливості роботи в якості тягача на автоперевезеннях.

Рекомендована область застосування: Потенційними споживачами розроблених тягачів є підприємства металургії, машинобудування, будіндустрії, енергетики, агропромислового комплексу, вугільної, хімічної промисловості, морські та річкові порти, склади, елеватори, малі та середні підприємства різного профілю. Досить ефективним є застосування маневрового тягача в комплексі з устаткуванням крана на навантажувально-розвантажувальних роботах, підтягуванні, перестановці і сортуванні вагонів.

Технічна характеристика: Особливістю маневрових тягачів на комбінованому "пневмо-рейковому" ходу є: - здатність розвивати достатньо велике тягове зусилля, що повністю забезпечує обслуговування виробничих об'єктів з вагонопотоком до 35-50 вагонів на добу; - здатність пересуватися автомобільними дорогами підприємства і швидко переходити на залізничний рейковий хід для виконання маневрових операцій з вагонами. Це прискорює маневрову роботу, забезпечує гнучкість транспортного обслуговування, а також дозволяє використовувати їх і для виконання звичайних транспортних функцій як колісний трактор.

Переваги перед аналогами: Головна перевага маневрового тягача полягає в тому, що при масі 13,2 т і встановленої потужності двигуна він здатний на рейковому ходу розвивати тягове зусилля, що забезпечує переміщення групи вагонів в кількості 6-8 одиниць на ухилах до 8 ‰, зберігаючи можливість роботи в якості тягача на автоперевезеннях.

Стадія завершеності розробки: Випробувано в режимі дослідної експлуат

Техніко-економічний ефект: Очікуваний річний економічний ефект від застосування маневрового тягача становить до 200-250 тис. грн. на рік. Основна частина економічного ефекту досягається за рахунок економії енергоресурсів (економія палива на одну машину складає 20 - 35 т. в рік).

Опис розробки:
()
Створено на базі колісного трактора ХТЗ-150К-09 для реалізації енергозберігаючої транспортної технології і використовується замість потужних тепловозів з метою зниження витрат підприємств на транспортне обслуговування.

Результати дослiджень
Забезпечує отримання стабільних результ

Фотодоповнення

Країна Україна

Для отримання додаткової інформації звертайтесь::
E-mail: gal@uintei.kiev.ua

або заповнити форму:
Назва органiзацiї :
Адреса :
Розрахунковий рахунок :
Банк :
МФО :
Код ОКПО :

Данi про керiвника наукової органiзацiї :
Прiзвище :
iм'я :
По-батьковi :
Вчена ступiнь, наукове звання :
Телефон :
Факс :
E-mail :
Пропозицiї щодо спiвробiтництва (сумiсне патентування, сумiсне пiдприємство, продаж готового продукту, iнше) :
Країна: