ВІТЧИЗНЯНИЙ МАНЕВРОВИЙ ТЯГАЧ НА БАЗІ КОЛІСНОГО ТРАКТОРА НА КОМБІНОВАНОМУ "ПНЕВМО-РЕЙКОВОМУ" ХОДУ
Призначення розробки:
Маневровий тягач на базі колісного трактора на комбінованому "пневмо-рейковому" ходу призначений для транспортного обслуговування на рейковому ходу виробничих об'єктів з обмеженим грузопотоком при збереженні можливості роботи в якості тягача на автоперевезеннях.
Рекомендована область застосування:
Потенційними споживачами розроблених тягачів є підприємства металургії, машинобудування, будіндустрії, енергетики, агропромислового комплексу, вугільної, хімічної промисловості, морські та річкові порти, склади, елеватори, малі та середні підприємства різного профілю. Досить ефективним є застосування маневрового тягача в комплексі з устаткуванням крана на навантажувально-розвантажувальних роботах, підтягуванні, перестановці і сортуванні вагонів.
Технічна характеристика:
Особливістю маневрових тягачів на комбінованому "пневмо-рейковому" ходу є:
- здатність розвивати достатньо велике тягове зусилля, що повністю забезпечує обслуговування виробничих об'єктів з вагонопотоком до 35-50 вагонів на добу;
- здатність пересуватися автомобільними дорогами підприємства і швидко переходити на залізничний рейковий хід для виконання маневрових операцій з вагонами. Це прискорює маневрову роботу, забезпечує гнучкість транспортного обслуговування, а також дозволяє використовувати їх і для виконання звичайних транспортних функцій як колісний трактор.
Переваги перед аналогами:
Головна перевага маневрового тягача полягає в тому, що при масі 13,2 т і встановленої потужності двигуна він здатний на рейковому ходу розвивати тягове зусилля, що забезпечує переміщення групи вагонів в кількості 6-8 одиниць на ухилах до 8 ‰, зберігаючи можливість роботи в якості тягача на автоперевезеннях.
Стадія завершеності розробки:
Випробувано в режимі дослідної експлуат
Техніко-економічний ефект:
Очікуваний річний економічний ефект від застосування маневрового тягача становить до 200-250 тис. грн. на рік. Основна частина економічного ефекту досягається за рахунок економії енергоресурсів (економія палива на одну машину складає 20 - 35 т. в рік).
Опис розробки:
() Створено на базі колісного трактора ХТЗ-150К-09 для реалізації енергозберігаючої транспортної технології і використовується замість потужних тепловозів з метою зниження витрат підприємств на транспортне обслуговування.
Результати дослiджень
Забезпечує отримання стабільних результ
Фотодоповнення
Країна
Україна
Для отримання додаткової інформації звертайтесь:: E-mail: gal@uintei.kiev.ua
|