МОДЕЛЬ ПСИХОЛОГІЧНІ ДЕТЕРМІНАНТИ ЖИТТЄВИХ ЦІННОСТЕЙ СТУДЕНТСЬКОЇ МОЛОДІ
Призначення розробки:
Встановлення індивідуально-типологічних детермінант особистості у студентської молоді, їх зв'язку із загальною структурою ціннісно-смислової сфери.
Дослідження цінностей студентської молоді, для поглиблення знання українського соціуму, розуміння взаємодії людини і суспільства, в психіці індивіда, передбачення цінностей майбутньої інтелектуальної, політичної та бізнес-еліти України.
Від дослідження цінностей українського студентства залежить успішність реформ в системі освіти, відповідних Болонському процесу.
Рекомендована область застосування:
Створена модель ціннісної сфери і відповідна їй методика дослідження може бути застосована до:
- широкого контингенту студентської молоді,
- інших соціальних груп в межах України (з відповідною адаптацією),
кросскультурного дослідження ціннісно-смислової сфери.
Переваги перед аналогами:
Специфічна для українського суспільства модель ціннісної сфери, частково доповнює, а частково заперечує квазі-універсальні моделі (Рокіч, Шварц).
Детально проаналізовано вплив на функціонування ціннісної сфери сукупності факторів соціальної бажаності, що до сих пір були обмежено висвітлені в літературі.
Стадія завершеності розробки:
Підготовлено до впровадження
Опис розробки:
() Теоретичні методи дослідження об'єднані з практичними (кількісними та якісними).
Адаптовані до контингенту української студентської молоді методики дослідження ціннісно-смислової сфери.
Основний результат:
Виявлено індивідуально-типологічні детермінанти особистості в студентської молоді. Здійснено їх теоретичний аналіз відповідно до умов сучасного українського суспільства і досліджуваного контингенту.
Результати дослiджень
Готове до впровадження
Можливість передачі за кордон:
Реалізація готової продукції
Фотодоповнення
Країна
Україна
Для отримання додаткової інформації звертайтесь:: E-mail: gal@uintei.kiev.ua
|