СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНА АДАПТАЦІЯ ВИПУСКНИКІВ ШКІЛ-ІНТЕРНАТІВ (СИРІТ) В УМОВАХ ВЕЛИКОГО МІСТА
Призначення розробки:
- з'ясувати соціально-психологічні критерії ступеня готовності випускників шкіл-інтернатів для дітей-сиріт до життя в умовах великого міста;
- запропонувати методичний інструментарій (стомлений матеріал, опис процедури обстеження і алгоритму обробки результатів) для визначення рівня психологічного благополуччя випускників шкіл-інтернатів.
Рекомендована область застосування:
Модель соціально-психологічної реабілітації випускників інтернатів дітей-сиріт може бути застосовано:
- в роботі служб у справах дітей;
- інших соціальних служб;
- в навчальних закладах.
Переваги перед аналогами:
В Україні аналогічних наукових розробок не існує.
Стадія завершеності розробки:
Підготовлено до впровадження
Опис розробки:
() Методики:
- методика "Неіснуюча тварина", тест Люшера;
- авторська проективна методика "Сприйняття дитиною власного життєвого досвіду", "Лінія життя";
- методика "Намальований аперцептивний тест";
- міокінетичні методи "Я, значимі, інші";
- опитувальник М. Роттера "Рівень суб'єктивного контролю";
- метод наративу;
- анкетування на визначення рівня засвоєння життєвих навичок.
Основний результат:
Визначено структурні зміни психічного розвитку дітей, що складають критерії ступеня готовності випускників шкіл-інтернатів для дітей-сиріт до життя в умовах великого міста.
Результати дослiджень
Готове до впровадження
Можливість передачі за кордон:
Реалізація готової продукції
Фотодоповнення
Країна
Україна
Для отримання додаткової інформації звертайтесь:: E-mail: gal@uintei.kiev.ua
|