технологии

ТРАНСФЕР ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ

ЕЛЕКТРОТЕХНІЧНИЙ КОМПЛЕКС ДВООСЬОВИХ ПРОМИСЛОВИХ ЕЛЕКТРОВОЗІВ


Призначення розробки: Для проведення заміни неекономічних тягових електротехнічних комплексів (ТЕТК) на нові навіть в умовах підприємств, котрі експлуатують такі типи електровозів (рудники, шахти, метробуд тощо).

Рекомендована область застосування: Енергетика

Технічна характеристика: Рід струму джерела живлення - постійний Номінальна напруга живлення силових ланцюгів, В - 250 Мінімальна напруга живлення силових ланцюгів, В - 180 Максимальна напруга живлення силових ланцюгів, В - 325 Рід струму навантаження - Змінний, трифазний Тип навантаження - Асинхронні короткозамкнуті електродвигуни Кількість електродвигунів - 2 Номінальна потужність одного тягового електродвигуна, кВт - 50 Схема з'єднання обмоток електродвигунів - Зірка Максимальне діюче значення першої гармоніки фазного струму протягом 100 с, А - 400 Діапазон регулювання частоти обертання електродвигунів, не менше, А - 1:15 К.К.Д. контролера в часовому режимі, % - 95 Стабілізована напруга живлення допоміжних ланцюгів і ланцюгів освітлення постійного струму, В - 24±0,7 Потужність джерела стабілізованої напруги живлення допоміжних ланцюгів і ланцюгів освітлення постійного струму, Вт - 300.

Переваги перед аналогами: Комплекс відрізняється від існуючих зразків контактно-резисторних систем з тяговими двигунами постійного струму економною імпульсною (плавною) системою керування та частотою обертів тягових двигунів. В якості останніх розроблено асинхронні тягові двигуни, котрі мають значну перевагу перед двигунами постійного струму в тягових варіантах промислових електровозів.

Стадія завершеності розробки: Підготовлено до впровадження

Техніко-економічний ефект: Розробка дозволяє економити 40-50 % електроенергії при русі електровозів, зменшити на 20-30 % матеріальні затрати на обслуговування та ремонт, підвищити зчіпну масу електровозу та його продуктивність роботи. Перший етап (0,5 року - €12 тис.): теоретичні дослідження умов функціонування електровозів на конкретному підприємстві. Другий етап (1 рік - €15 тис.): розробка експериментального зразку. Проведення випробувань в умовах підприємства.

Опис розробки:
()
Тяговий електропривод складається з комплекту силових і допоміжних пристроїв, що мають назву КТНЧ (контролер транзисторний частотний) і двох тягових асинхронних електричних двигунів потужністю 50 кВт кожен. КТНЧ (надалі іменований "контролер") призначений для управління тяговим електроприводом на базі асинхронних електродвигунів з короткозамкнутим ротором, і допоміжним електроустаткуванням копальневих контактних електровозів зчіпною масою 10-14 тонн. Контролер забезпечує: - плавний розгін електровоза з регульованим прискоренням; - регулювання швидкості руху в тяговому режимі; - рух електровоза в режимі вибігу; - динамічне гальмування з регульованим уповільненням; - реверсування напряму руху електровоза; - обмеження струму двигунів; - захист системи в аварійних режимах; - вимірювання температури складових частин контролера і двигунів від датчиків встановлених на них; - контроль швидкості обертання двигуна від датчика встановленого на одному двигуні; - управління звуковим сигналізатором; - блокування руху за відсутності машиніста; - індикацію працездатності системи; - безструмове відключення лінійного контактора при зниженні живлячої напруги нижче мінімального рівня і його безструмове спрацьовування при перемиканні режимів хід - гальмо; - живлення ланцюгів освітлення і допоміжних ланцюгів управління електровозом стабілізованою напругою постійного струму; - комутацію ланцюгів освітлення. Експериментальний зразок ТЕТК, виготовлений ВАТ "Електромашина", пройшов випробування на шахті "Батьківщина" ВАТ "Криворізький залізорудний комбінат".

Результати дослiджень
Готове до впровадження

Можливість передачі за кордон:
Спільне доведення до промислового рівня

Фотодоповнення

Країна Україна

Для отримання додаткової інформації звертайтесь::
E-mail: gal@uintei.kiev.ua

або заповнити форму:
Назва органiзацiї :
Адреса :
Розрахунковий рахунок :
Банк :
МФО :
Код ОКПО :

Данi про керiвника наукової органiзацiї :
Прiзвище :
iм'я :
По-батьковi :
Вчена ступiнь, наукове звання :
Телефон :
Факс :
E-mail :
Пропозицiї щодо спiвробiтництва (сумiсне патентування, сумiсне пiдприємство, продаж готового продукту, iнше) :
Країна: