технологии

ТРАНСФЕР ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ

ТЕХНОЛОГІЯ ВИРОБНИЦТВА LNG НА АГНКС І ВИКОРИСТАННЯ ЙОГО ПАРКОМ ВЕЛИКОВАНТАЖНИХ АВТОМОБІЛІВ


Призначення розробки: Розробка призначена для створення на базі існуючих автомобільних газових наповнювальних компресорних станцій (АГНСК) установок для виробництва зрідженого природного газу (ЗПГ - LNG) за дросельно-ежекторним циклом, з подальшим його використанням в якості моторного палива великовантажним транспортом.

Рекомендована область застосування: Парки великовантажного транспорту.

Переваги перед аналогами: - Суттєве зменшення шкідливих викидів з відпрацьованими газами; - можливість зберігання на борту більшої кількості палива; - зручніше транспортування, мобільність заправочних засобів.

Стадія завершеності розробки: Впроваджено в виробництво

Техніко-економічний ефект: - Збільшення завантаженості АГНКС; - зменшення габаритів і маси газобалонного обладнання транспортних засобів на LNG; - підвищення рівня безпеки великовантажного автотранспорту; - суттєве збільшення дальності пробігу транспорту на одній заправці; - створення пересувних газозаправних станцій; - створення технологічних комплексів використання газу з мало дебетних та вичерпаних родовищ без будівництва допоміжних компресорних станцій і трубопроводів. - капітальні витрати - 35100 тис.грн.; експлуатаційні витрати - 85410 тис.грн.; річний прибуток - 25732 тис.грн.; строк простої окупності - 1.3 року.

Опис розробки:
()
При знижені температури природного газу нижче -163…-158 °С, при тиску 1-2 ата він переходить з газоподібного у рідкий стан, при цьому його об’єм знижується більше, ніж у 600 раз. Це дозволяє зменшити необхідні об’єми ємності для його транспортування і зберігання. Після переобладнання бензинового двигуна промислового транспорту, двигун не втрачає потужності та зберігає можливість роботи на бензині. Робота двигуна на природному газі збільшує його ресурс на 20…30% та збільшує ресурс моторної оливи на 50%. Переобладнання дизельних двигунів під використання в якості палива тільки LNG: двигун працює по циклу Отто з іскровою системою запалювання газоповітряної суміші. Конструкція дизельного двигуна суттєво змінюється. Втрата потужності складе до 20%. Переваги - один вид палива. Переобладнання дизельного двигуна в газо-дизельний: після переобладнання двигун може працювати одночасно на дизельному і газовому паливі в співвідношенні відповідно 15 та 85% (на номінальній потужності). Експлуатаційне заміщення дизельного палива газовим складе 50…70%, в залежності від режиму навантаження двигуна. Розробник пропонує наступні роботи для впровадження проекту LNG: - створення технічної записки по проекту; - узгодження плану проекту з організаціями та структурами (НАК «НафтоГаз», ГОК, АГНКС); - збір необхідної стартової інформації; - розробка детальної технологічної схеми, ТЕО; - затвердження ТЕО в організаціях/структурах; - передпроектні роботи; - проектні роботи; - реалізація проекту.

Результати дослiджень
Забезпечує отримання стабільних результ

Можливість передачі за кордон:
Реалізація готової продукції

Фотодоповнення

Країна Україна

Для отримання додаткової інформації звертайтесь::
E-mail: gal@uintei.kiev.ua

або заповнити форму:
Назва органiзацiї :
Адреса :
Розрахунковий рахунок :
Банк :
МФО :
Код ОКПО :

Данi про керiвника наукової органiзацiї :
Прiзвище :
iм'я :
По-батьковi :
Вчена ступiнь, наукове звання :
Телефон :
Факс :
E-mail :
Пропозицiї щодо спiвробiтництва (сумiсне патентування, сумiсне пiдприємство, продаж готового продукту, iнше) :
Країна: