ТЕХНОЛОГІЯ ВИРОБНИЦТВА LNG НА АГНКС І ВИКОРИСТАННЯ ЙОГО ПАРКОМ ВЕЛИКОВАНТАЖНИХ АВТОМОБІЛІВ
Призначення розробки:
Розробка призначена для створення на базі існуючих автомобільних газових наповнювальних компресорних станцій (АГНСК) установок для виробництва зрідженого природного газу (ЗПГ - LNG) за дросельно-ежекторним циклом, з подальшим його використанням в якості моторного палива великовантажним транспортом.
Рекомендована область застосування:
Парки великовантажного транспорту.
Переваги перед аналогами:
- Суттєве зменшення шкідливих викидів з відпрацьованими газами;
- можливість зберігання на борту більшої кількості палива;
- зручніше транспортування, мобільність заправочних засобів.
Стадія завершеності розробки:
Впроваджено в виробництво
Техніко-економічний ефект:
- Збільшення завантаженості АГНКС;
- зменшення габаритів і маси газобалонного обладнання транспортних засобів на LNG;
- підвищення рівня безпеки великовантажного автотранспорту;
- суттєве збільшення дальності пробігу транспорту на одній заправці;
- створення пересувних газозаправних станцій;
- створення технологічних комплексів використання газу з мало дебетних та вичерпаних родовищ без будівництва допоміжних компресорних станцій і трубопроводів.
- капітальні витрати - 35100 тис.грн.; експлуатаційні витрати - 85410 тис.грн.; річний прибуток - 25732 тис.грн.; строк простої окупності - 1.3 року.
Опис розробки:
() При знижені температури природного газу нижче -163…-158 °С, при тиску 1-2 ата він переходить з газоподібного у рідкий стан, при цьому його об’єм знижується більше, ніж у 600 раз. Це дозволяє зменшити необхідні об’єми ємності для його транспортування і зберігання.
Після переобладнання бензинового двигуна промислового транспорту, двигун не втрачає потужності та зберігає можливість роботи на бензині. Робота двигуна на природному газі збільшує його ресурс на 20…30% та збільшує ресурс моторної оливи на 50%.
Переобладнання дизельних двигунів під використання в якості палива тільки LNG: двигун працює по циклу Отто з іскровою системою запалювання газоповітряної суміші. Конструкція дизельного двигуна суттєво змінюється. Втрата потужності складе до 20%. Переваги - один вид палива.
Переобладнання дизельного двигуна в газо-дизельний: після переобладнання двигун може працювати одночасно на дизельному і газовому паливі в співвідношенні відповідно 15 та 85% (на номінальній потужності). Експлуатаційне заміщення дизельного палива газовим складе 50…70%, в залежності від режиму навантаження двигуна.
Розробник пропонує наступні роботи для впровадження проекту LNG:
- створення технічної записки по проекту;
- узгодження плану проекту з організаціями та структурами (НАК «НафтоГаз», ГОК, АГНКС);
- збір необхідної стартової інформації;
- розробка детальної технологічної схеми, ТЕО;
- затвердження ТЕО в організаціях/структурах;
- передпроектні роботи;
- проектні роботи;
- реалізація проекту.
Результати дослiджень
Забезпечує отримання стабільних результ
Можливість передачі за кордон:
Реалізація готової продукції
Фотодоповнення
Країна
Україна
Для отримання додаткової інформації звертайтесь:: E-mail: gal@uintei.kiev.ua
|