технологии

ТРАНСФЕР ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ

СИСТЕМА ЖИВЛЕННЯ БАГАТОЦИЛІНДРОВОГО ДВИГУНА


Призначення розробки: Система живлення з регулюванням потужності відключенням групи циліндрів призначена для встановлення на багатоциліндровому двигуні із впорскуванням бензину з живленням від бортової мережі 12 В і має за мету підвищення паливної економічності.

Рекомендована область застосування: Така система живлення може бути використана на двигунах автомобілів, які перебувають в експлуатації. Потенційними користувачами цієї системи є підприємства автомобільного транспорту, двигунобудівні підприємства.

Переваги перед аналогами: Встановлено, що при відключенні половини циліндрів паливна економічність бензинового двигуна 6Ч 9,5/6,98 у діапазоні навантажень до 60 Нм покращується в середньому на 15 %. Випробування двигуна в експлуатаційних режимах (неусталені режими або розгін, уповільнення) дають змогу отримувати підвищення паливної економічності на 8,05 %. У режимах холостого ходу економія палива становить у середньому 22,86 %. При застосуванні каталітичного нейтралізатора сумарні масові викиди шкідливих речовин, зведені до СО, при роботі двигуна на половині циліндрів залишаються практично незмінними, а в деяких режимах незначно зменшуються.

Стадія завершеності розробки: Виготовлено дослідний зразок

Опис розробки:
()
Система живлення багатоциліндрового двигуна складається з паливного бака, паливного насоса, фільтра очистки палива, регулятора тиску палива, електромагнітних форсунок, розподілювача палива, дросельної заслінки, датчика положення дросельної заслінки, пристрою стабілізації холостого ходу, системи холодного пуску, витратоміра повітря, датчиків температури повітря і охолоджуючої рідини, кисневого датчика, датчика частоти обертання колінчастого вала двигуна, електронного блока керування. Додається електронний блок керування форсунками, який на часткових навантаженнях і на холостому ході, одержуючи сигнали від датчиків частоти обертання і положення дросельної заслінки, відключає групу циліндрів двигуна, перемикаючи електричний струм з форсунок на баластний опір. Система відключення циліндрів не порушує параметрів роботи процесора керування живленням і запалюванням двигуна. Відключення циліндрів відбувається без зміни параметрів газообміну двигуна.

Відомості про новизну розробки:
є авторських свідоцтв -- 2 шт.
є патентів України -- 6 шт.

Результати дослiджень
Потрібне доопрацювання

Можливість передачі за кордон:
Продаж ліцензій
Спільне доведення до промислового рівня

Фотодоповнення

Країна Україна

Для отримання додаткової інформації звертайтесь::
E-mail: gal@uintei.kiev.ua

або заповнити форму:
Назва органiзацiї :
Адреса :
Розрахунковий рахунок :
Банк :
МФО :
Код ОКПО :

Данi про керiвника наукової органiзацiї :
Прiзвище :
iм'я :
По-батьковi :
Вчена ступiнь, наукове звання :
Телефон :
Факс :
E-mail :
Пропозицiї щодо спiвробiтництва (сумiсне патентування, сумiсне пiдприємство, продаж готового продукту, iнше) :
Країна: