СИСТЕМА САМООБСЛУГОВУВАННЯ ДЛЯ ЗАМОВЛЕННЯ КВИТКІВ ПО ТЕЛЕФОНУ
Призначення розробки:
Система для замовлення квитків по телефону
Рекомендована область застосування:
Служби з продажу квитків (Укрзалізниця, автовокзали, аеропорти тощо).
Технічна характеристика:
Співвідношення сигнал/шум - більш ніж 20 дБ.
Обсяг загального словника - до 10 тис. слів.
Переваги перед аналогами:
Послівна точність багатодикгорного розпізнавання мовлення - більш ніж 95%.
Здатність адаптуватися до голосу незнайомих дикторів.
Підключення людини-оператора в складних випадках діалогу.
Автоматичне формування електронного квитка.
Голосовий інтерактивний діалог.
Використання інтерпретатора спеціалізованої мови для опису сценарію діалогу.
В складних випадках можна звернутися за допомогою до оператора.
Стадія завершеності розробки:
Випробувано в режимі дослідної експлуат
Опис розробки:
() Інтерактивна система замовлення квитків по телефону замінює людину та формує електронний квиток для подорожі. В складних випадках можна звернутися за допомогою до оператора.
Замовлення квитків відбувається на персональному комп'ютері.
Результати дослiджень
Забезпечує отримання стабільних результ
Можливість передачі за кордон:
Спільне доведення до промислового рівня
Фотодоповнення
Країна
Україна
Для отримання додаткової інформації звертайтесь:: E-mail: gal@uintei.kiev.ua
|