ПОКАЖЧИК ВАНТАЖОПІДЙОМНОСТІ ТРАНСПОРТНИХ ЗАСОБІВ
Призначення розробки:
Для вимірювання вантажопідйомності транспортних засобів
Рекомендована область застосування:
Галузі пов’язані з точністю зважування вантажів
Технічна характеристика:
Покажчик вантажопідйомності транспортних засобів, що містить раму, підвіску і вісь опорних коліс, зв’язану через підвіску з рамою, індикаторний датчик з якорем, обмоткою, опором, джерелом електричного струму і індикатором зі стрілкою і шкалою, який відрізняється тим, що підвіска кожного опорного колеса має датчик, якір якого жорстко зв’язаний з віссю, а обмотка – з рамою, причому обмотка, опори датчиків через додатково установлений вимикач з’єднані з джерелом електричного струму і індикатором, шкала якого проградуйована в одиницях ваги.
Переваги перед аналогами:
При порівнянні з аналогами – відсутні втрати часу на переїзд до стаціонарної ваги та втрати палива при переїзді до стаціонарної ваги
Стадія завершеності розробки:
Впроваджено в виробництво
Техніко-економічний ефект:
Підвищення ефективності використання транспортних засобів покращенням організації праці точного обліку і контролю виконуваної роботи та її оплати
Опис розробки:
() Підвіска кожного опорного колеса оснащується індуктивними датчиками, якоря яких жорстко зв’язані з віссю опорних коліс, а обмотка – з підресорною рамою. Завдяки податливості підвіски і зміщення рами кузова відносно вісі та від дії вантажу на кузов, формуються вихідні із датчика сигнали, які підсумовуються і надходять на спільний індикатор. За відхиленням стрілки індикатора на шкалі, градуйованій в одиницях ваги, зчитується величина вантажопідйомності безпосередньо на місці під час завантаження ТЗ. Після завантаження покажчик вантажопідйомності вимикається і в такому стані перебуває під час руху до місця розвантаження ТЗ. У випадку необхідності контрольної перевірки кількості вантажу, що перевозиться, перед розвантаженням, або в інших умовах, його вимикають. Розвантажування ТЗ і його переміщення в ненавантаженому стані здійснюється при відімкненому покажчику вантажопідйомності. На представленому кресленні показано принципову схему датчика одного опорного колеса
Відомості про новизну розробки:
є патентів України -- 1 шт.
Результати дослiджень
Готове до впровадження
Можливість передачі за кордон:
Продаж патентів Продаж техничної документації Створення спільного підприємства Спільне виробництво,продаж,эксплуатація
Фотодоповнення
Країна
Україна
Для отримання додаткової інформації звертайтесь:: E-mail: gal@uintei.kiev.ua
|