Суб’єкт інноваційної діяльності, який заявляє інноваційний проект на державну реєстрацію, повинен здійснити його експертизу.
Експертизу інноваційних проектів організовує та проводить Державна наукова установа «Український інститут науково-технічної експертизи та інформаціїі» відповідно до «Методики проведення державної експертизи інноваційних проектів», Наказ Міністерства освіти і науки України №114 від 21.02.2008 р. та інших нормативних актів.
Для подання інноваційного проекту на експертизу заявнику необхідно оформити документи, перелік яких наведений у "Порядку державної реєстрації інноваційних проектів і ведення Державного реєстру інноваційних проектів".
При складанні інноваційного проекту та його бізнес-плану слід звернути увагу на основні складові:
- інноваційну;
- спеціальну (стосовно об'єктів, на які поширюються положення Закону України "Про державну таємницю";
- науково-технічну (наукову);
- з питань інтелектуальної власності;
- екологічну;
- енергозберігаючу;
- маркетингову;
- фінансово-економічну;
- правову;
- щодо отримання дозволів на організацію виробництва (практичну реалізацію) об'єкта;
- та інші.
Результати експертних досліджень оформлюються у вигляді висновків експертів, на основі яких складається загальний висновок експертизи і затверджується директором Інституту. Після цього загальний висновок експертизи заноситься до реєстру проведених експертиз і передається замовнику з підписанням акта здачі-приймання.