Коопераційна-консалтингова компанія Cooperation Laboratory: на шляху до вирішення ключових бізнес-питань підприємства

Надання професійних консультацій з різних питань у сфері фінансової, юридичної, технологічної, технічної та експертної діяльності стає надзвичайно важливим елементом у процесі реалізації підприємством його стратегічних цілей у ході вирішення тих чи інших проблем.  

Поспілкувавшись з творцями коопераційно-консалтингової компанії Cooperation Laboratory, Нечаєвим Кирилом та Дворніченко Олександрою, ми вчергове впевнилися, що етап консалтингових рішень - це особливий вид інтелектуальної діяльності, основне завдання якої полягає в аналізі, обґрунтуванні перспектив розвитку і використанні науково-технічних та організаційно-економічних інновацій з урахуванням предметної області та індивідуальних потреб та запитів споживачів, що визначає рівень клієнтоорієнтованості конкретного підприємства.

Розкажіть, будь ласка, з чого почався Ваш стартап? (Ідея, команда, однодумці, сприятливе середовище. І взагалі – чому Вам це цікаво).

Зародження нашої ідеї створення консалтингово-коопераційної компанії відбувалася поступово. З самого початку це була ідея створення стартапу, який допомагав би створювати кооперації між бізнесами в розробці нових партнерств, продуктів та їх шляхів реалізації. Це була дійсно інноваційна ніша на ринку України, яку (як довело наше опитування) очікували та потребували підприємці.

Але проводячи опитування та інтерв’ю з підприємцями ми виявили ще одну потребу: бізнес дуже часто має незакриті проблеми різних типів, від юридичних до маркетингових. Більш того, ми зрозуміли, що дуже часто бізнесу важко утримувати цілий відділ комерсантів чи маркетологів. При цьому замовляючи послуги на аутсорсі в декількох різних компаніях за декількома напрямами, підприємство отримувало різний за якістю результат та абсолютно десистематизовані процеси. Це траплялося через те, що різні компанії надавачи послуг просто не коммунікували один з одним, працюючи при цьому над одним клієнтом.

Тому проаналізувавши ринок та пропрацювавши ідеї ще глибше, ми стали консалтингово-коопераційною компанією, яка надає комплексні послуги бізнесу за 8 напрямами діяльності. Ця концепція отримала одразу позитивний відгук, як тільки дійсно запрацювала: коли наш перший клієнт наважився взяти одразу декілька послуг за різними напрямками, а саме роботу нашого SMM спеціаліста, таргетолога, бухгалтера та комерсанта продажів, протягом декількох місяців показники його підприємства почали динамічно зростати. Незабарившись, ми спробували співпрацю в напрямку кооперації, що ще більше підтвердило наші очікування: бізнес України потребує такі види послуг.

В питаннях до статті фігурує перелік факторів, що вплинуло на наш стартап, серед яких названо сприятливе середовище. Буде неправдою казати, що ринок воюючої країни легкий для ведення діяльності і ми одразу маємо прогрес в кількості клієнтів на 600% в місяць. Це не так. Але зараз ми пророблюємо важку роботу, яка поступово дає свої результати. Не здаватися і постійно реалізовувати нашу ідею допомагаємо, в першу чергу, ми як коло однодумців, які підтримують один одного. І звичайно потреба підприємців, яку вони усвідомили і час якої настав.

Чому, на Вашу думку, Ваш проєкт став успішним?

Наш проєкт стане успішним бо він вирішує головні питання бізнесу: де знайти якісні і при цьому дійсно синхронізовані між собою рішення. Для цього ми маємо свою екосистему з 8 напрямів роботи, які може обрати клієнт: рекламно-маркетинговий, бухгалтерський, юридичний, ІТ, аутсорсинг продажів, консалтинговий (послуги з управління), база даних постачальників та, звісно, послуги з кооперації.

Окрім того, ми працюємо за перевіреними світовими практиками менеджменту, які ми адаптували під ринок України. Тому в компанії Cooperation Laboratory проводяться регулярні заходи покращення роботи та контролю якості, завдяки постійному прагненню до частини положень філософії якості Кайдзен та використанню системи контроля якості TMQ. Кожен працівник несе індивідуальну відповідальність за виконання роботі.

Це поєднується з визначеними та пропрацьованими принципами та положеннями за якими компанія розбудовує свою внутрішню середу та взаємодіє з зовнішньою. Ще на початку нашого функціонування ми вирішили, що наше головне завдання - це створення етичної, надійної спільноти підприємців та надання послуг вищої якості.

І головне, що ми підібрали спеціалістів, які дійсно майстри своє справи. Вони готові відповідати за свою роботу та результати і ми знаємо, що люблять обраний вид діяльності.

Поділіться, будь ласка, планами на майбутнє щодо Вашого стартапу.

В майбутньому ми плануємо ще більше розвивати наш бізнес, через масштабування та покращення основних процесів. Зараз наша діяльність в основному зосереджена в Одесі. Але з цього року ми плануємо вийти на роботу з іншими регіонами України.

Також ми збираємося масштабувати кожен з напрямків роботи та зосередитися на внутрішній розбудові команди та процесів у середені компанії.

Одна з головних ідей, яка для нас важлива як наступний крок в розвитку нашого стартапу, це створення CoopLab Community: спільноти підприємців України, які будуть відповідати визначеним та жорстким критеріям етичного, прозорого та чесного бізнесу. Це дозволить нам ще більше реалізувати наше головне завдання, яке ми визначили на початку нашого створення.

 

 

 

  • Національна академія педагогічних наук України
  •   
  • БД «Технології України» 
  • БД “Науково-дослідні, дослідно-конструкторські роботи і дисертації України”
  • БД «Інноваційні технології та розробки»
  • БД «Наукові періодичні видання МОН України» 
  • БД  «Науково- технічні заходи»