Конвергенція освіти дорослих і громадянської науки в Україні: сучасні виклики і можливості

http://doi.org/10.35668/978-966-479-129-5-5-3

КОНВЕРГЕНЦІЯ ОСВІТИ ДОРОСЛИХ І ГРОМАДЯНСЬКОЇ НАУКИ В УКРАЇНІ: СУЧАСНІ ВИКЛИКИ І МОЖЛИВОСТІ

Ляшенко Олександра
д-р екон. наук, проф., Український католицький університет,
ORCID iD: 0000-0001-7114-4501,
E-mail: lan911@ukr.net

Анотація. В умовах повномасштабної війни Росії проти Україні дизайн освіти дорослих зазнав суттєвих змін. Зокрема результативність освіти дорослих у контексті зміцнення економічної спроможності країни потребує конвергенції з громадянською наукою. Результати виникнення конвергенції можуть бути застосовані для розвитку бізнес-освіти, зміцнення стійкості бізнесу, академічних досліджень щодо закономірностей поведінки переміщених осіб, неформальної освіти.
Ключові слова: освіта дорослих, громадянська наука, конвергенція, бізнес-освіта, стійкість бізнесу.

 

Українська

 

  • Національна академія педагогічних наук України
  • БД «Технології України» 
  • БД “Науково-дослідні, дослідно-конструкторські роботи і дисертації України”
  • БД «Інноваційні технології та розробки»
  • БД «Наукові періодичні видання МОН України» 
  • БД  «Науково- технічні заходи»