Емоційно-естетична домінанта в сучасних освітніх інноваційних процесах

http://doi.org/10.35668/978-966-479-129-5-6-4

ЕМОЦІЙНО-ЕСТЕТИЧНА ДОМІНАНТА В СУЧАСНИХ ОСВІТНІХ ІННОВАЦІЙНИХ ПРОЦЕСАХ

Гнатів Зоряна
канд. філос. наук, доц., Дрогобицький державний педагогічний університет 
імені Івана Франка,
ORCID iD: 0000-0002-8321-2767,
E-mail: gnativz@ukr.net

Анотація. У науковому полі автора – дослідження перспектив, ризиків, викликів сучасного освітнього процесу, вагомості естетично-емоційного компонента едукації, що формується в площині філософського, педагогічного, психологічного дискурсу, підпорядкованого оновленим освітнім парадигмам. Обґрунтовується актуальність формування рівня емоційного інтелекту засобами естетики, що входить в структуру феномену освіченості та формує картину буття теперішнього і майбутнього.
Ключові слова: освіта, інновації, відкрита наука, естетичне виховання, емоційна культура.

 

Українська

 

  • Національна академія педагогічних наук України
  • БД «Технології України» 
  • БД “Науково-дослідні, дослідно-конструкторські роботи і дисертації України”
  • БД «Інноваційні технології та розробки»
  • БД «Наукові періодичні видання МОН України» 
  • БД  «Науково- технічні заходи»