Структура комп’ютерної грамотності в школах

http://doi.org/10.35668/978-966-479-129-5-7-13

СТРУКТУРА КОМП’ЮТЕРНОЇ ГРАМОТНОСТІ В ШКОЛАХ

Алізаде Джейхун
викладач, магістр, Мінгечевірський Державний Університет,
ORCID iD: 0000-0003-0051-7467,
E-mail: ceyhun_alizade@mail.ru

Анотація. У статті розглядається структура та зміст комп’ютерної грамотності в школі. Проаналізовано шляхи виділення трьох комплексів питань, які складають зміст комп’ютерної грамотності учнів: охоплює алгоритмічну культуру школи, знайомство з основними елементами однієї з мов програмування, програмування цією мовою та навички роботи з комп’ютером.
Ключові слова: школа, учень, алгоритм, комп’ютер, програмування, інформатик.

 

Українська

 

  • Національна академія педагогічних наук України
  • БД «Технології України» 
  • БД “Науково-дослідні, дослідно-конструкторські роботи і дисертації України”
  • БД «Інноваційні технології та розробки»
  • БД «Наукові періодичні видання МОН України» 
  • БД  «Науково- технічні заходи»