Вплив політики Open Access на мотивацію щодо покращення якості наукових праць здобувачів третього рівня освіти

http://doi.org/10.35668/978-966-479-129-5-3-4

ВПЛИВ ПОЛІТИКИ OPEN ACCESS НА МОТИВАЦІЮ ЩОДО ПОКРАЩЕННЯ ЯКОСТІ НАУКОВИХ ПРАЦЬ ЗДОБУВАЧІВ ТРЕТЬОГО РІВНЯ ОСВІТИ

Костенко Олена
аспірант, Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди,
ORCID iD: 0000-0003-0354-8875,
E-mail: kostenko_o_v@outlook.com

Анотація. Стаття присвячена вивченню впливу відкритого доступу на мотивацію студентів українських вишів щодо вдосконалення наукових робіт. За допомогою якісного контент-аналізу напівстандартизованих інтерв’ю було встановлено, що політика Open Access стимулює як позитивну, так і негативну мотивацію. Це позитивно позначається на прагненні до якості наукових праць. Саме позитивна мотивація має постійно стимулюватися.
Ключові слова: політика Open Access, позитивна та негативна мотивація, покращення якості наукових праць, напівстандартизовані інтерв’ю, якісний контент-аналіз.

 

Українська

 

  • Національна академія педагогічних наук України
  • БД «Технології України» 
  • БД “Науково-дослідні, дослідно-конструкторські роботи і дисертації України”
  • БД «Інноваційні технології та розробки»
  • БД «Наукові періодичні видання МОН України» 
  • БД  «Науково- технічні заходи»